1 dag kvar till Jul!!<33

Ellie
I morgon e det julafton!!!;D
Sjukt kul;P Men ja e sjuk :'(
Jag har varit sjuk sen i onsdags lite i tisdags:(
har dissat Emma några dagar nu är sjukt ledsen:S
Vi skulle gjöra en grej som jag järna vill gjöra men har ju ej kunnat:*
Men nu var det ju inte det jag skulle prata om utan det var ju mina julstämningar haha och lite sådant!!:D
Sen pratar jag om vad jag har gjort de senaste dagarna;P

Ok nu startar jag med mitt julprat hah:P
Om ni vill kan ni gjärna komentera detta och lämna er åsikt!!<33
Många jillar ju klapparna mest på julen men mång tyckr ju
att den e slut efter man öpnat dem det tyckr jag ivarjefall:S

Och julmaten då jo den e ju god i bland utom allt kött eftersom jag ej äter det haha:P
Men det godaste e väll omeletten haha:P
På vårat bord ivarje fall vad tyckr du??

Kommer ej på något specielt att prata om mer men säj gärna vad ni tyckr e så specielt med julen!!:P

Vet att det blev ett ganska tråkigt inlägg men här e en bild
på våran julgran:



Pöss pöss♥ ha det så gött love u!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0