Är sjuk!!!:(

Elle
Sorry det har varit skit segt ja vet men man har liksom int
hunnit skriva för att det har varit sena dagar!!
Nu e jag i varje fall sjuk:(
Men jag hinner ju blogga i varje fall!!
Men jag måste berätta om i tisdags!!
Jag hade gått en bit när jag skulle till bussen.
(på väg hem) Då så ser jag att bussen står där!!!
Jag sprang och tog en genväg!!
Över 1 m snö haha:P
Ni vet vad man seger genväg är senväg!!
Ivarje fall var det typ 100 m kvar men bussen såg mig och väntade.
Jag sprang och såg säkert helknäpp ut hahaha:P
Sedan så ramlade jag rakt i snön bara några meter från bussen!!
När jag äntligen hade tagit mig upp så skulle jag gå upp för en snövall!
Men det gick ej för man sjönk igenom hela tiden!!;D
Såå pinsamt!!
Och då ramlade jag igen.
Jag ville int gå in i bussen så jag vinkade åt honom så att han skulle köra:)
Men det gjorde han inte!!!:S
Så jag försökte klättra upp en bit bort och tillslut kom jag upp.
Jag sa tack eftersom han väntat!!
Han var skit sturig!!
Och alla kollade på mig!
Men det e ju int konstigt när jag kommer in!!
Jag såg vell ut som en idiot!! haha:P

Aja men jag fick skit ont i huvudet för var redan sjuk då!!
Höll på o svimma!! hahahahahah:P
Asså heregud jag e någ den knäppaste som finns.

I vargefall så har jag i dag och i går legat i sengen hela tiden!!
Skit tråkigt men har kollat på film o så;)
Rett slappt!!:D
Ja e ju inte så sjuk men det e ju skönt att missa skolan lite:)
Men sjuk e jag:)
Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder!!:D
Men det e int säkert att det fungerar!!:(
Men vi har gjort om 3 st rum som jag tänkte visa!!:D
(om det går haha:P)
Aja pöss!
Fresten!!
Emma har hittat chokladsiggaretter i berga centrum!!
as kolt haha:P
7 kr styck ska få 2!!

Det här är väggen för gäst rummet!!:P



Min syrras rum:D :


Blev suddigt vet

Mitt rumm:

Så det var alla rummen men jag kommer ladda upp mer bilder lovar!!
Hej då alla som sitter o fryser:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0