Bästa dagen!,eller hur tjejer

Emma

Tjoo alla insnöade männinskor.
Sry att jag inte har bloggat på åratal(A)
Men jag har haft fullt upp med att vara i stan och va med Ellie och Frida.
Igår var ju bästa dagen,eller hur(y)
Först så slutade jag vid 12 :)
Och så åkte jag till stan med alma.
Sen så var man med Ellie och Frida och Adrian:D
Vi hade bara så kuuul!
Först så sprang vi över en åker som var täckt med snö och vatten:S
Lite blöt blev man:)
Sen fjantade man sej i rondellen självklart:)
Och Adrian fick stå på vägen.Hahahahaha:)
Sen idagh så var man istan med Frida och Ellie:)
Shoppade mkt fina grejer(y)
Hade så fucking kul asså:)
Allt med godiset,och jakten på en tatuering!:D
Haha flum emma kom fram:D
Dagens Inköp:
En svart och en rosa tröjor från Gina(y)
Tatuering(som är så snygg asså(a)
Lipsyl(stavning):)
Aaa nu kmr bilder:
Men ha en bra kylig kvääll!!!;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0