Go natt allihop!!:P

Ellie
Ja i natt ska man försöka somna lite tidigare typ nu haha=)
Har varit med sötnosarna Emma o Frida:*
Sedan så skulle vi möta Mikael, Aron o Adrian:D
Men när vi nästan va framme hos Adde ringde de o sa att vi skulle mötas vid affären så vi vände.
Men vi vänta i en evighet o sen ringde vi o fråga när de kom:)
Då säger de att Adrian va tvungen o gjöra en grej som han ej kan göra när som helst:D
(Får ej säga det)
Sedan så kom de ivarjefall så nu har ja träffat Mikael haha:P
Då va vi ute en stund.
Sedan gick vi till mig och efter en evighet kom vi fram haha;D
Men på vägen åkte Adrian iväg vet ej va som hände!! Men han dissa oss:(
Men vi hade hur kul som helst i vilket fall!!
Sen så kom vi hem o ja åt och då härde ja från mitt rum hur de skrek!!=) haha
Sen tystnade de o så hörde jag Emmas flumma röst. Hon sa: Ellie märker nog inget ...:P
Ja undra va de va så ja skyndade mig!! hehe:D
Sen va de bara en kudde som lånstat på ett ställe så det va inget:/
Men när ja kom så började Aron och Mikael kyckla (stavning) oss som de gjort me Emma o Frida hela tin!!:)
Så de va därför de skrek haha:P så man fattar;)
Men sen körde vi sanning o konka:D Vår variant o skitkul!!:P
Ja sen så gick vi ut o sen gjorde vi typ inget mer!!:D
Pösspöss♥ Ps.blir ej nån bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0