JULAFTON!!!!

Ellie
God jul alla menniskor!:P
Nu e det kul afton haha naj JUL afton :D
Kalleanka börjar om typ 1 timma!!:)
Hahah får se om man får det man önskat;D
Hoppas det  men vem gjör ej det haha:P
Vill ha en minidator men tror ej ja får det ha;)
Skriver kanke senare vad ja fått:P
Men nu: lite vad ja hunnit gjöra i dag.

Väcktes typ halv 8!!!!:(
Sen somnade jag ändå haha men halvsov bara:P
Till tym 20 över 8 hahah:D
Sedan steg man upp o hämta julstrumpan:)
Fick precis vad ja ville ha och behövde=)
Detta fick jag:
Rengöringsmedel (som jag akut behövde)
Grönt lime grönt nagelack (exakt va ja ville ha)
Och en liten eller fresten en mellanliten chokladtomte:P gott

Sen gick ja upp o åt lite grön och myste me ninisenhaha:P

Men nu kom min mormor innanför dörren precis så slänger in några bilder men pösspöss ♥


Ja o ninnisen gumsis love u!!<33


Ja o ninnisen igen<33 (min klätter apa)


Ja me glasögon:P (asså skämtar me ögona hah:D)


o sist mitt peparkakshus (min sida)

Syns ej så myckt men ändå:)

Hej hej :* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0