Mooorgon

Emma
Good morgon,, aa eller snarare god dag;)
Nu sitter man här i morgonrock och tänker på gårdagen:)
Haha fan va kul vi hade alltså:D
Med ellie och frida kan absolut inget gå fel:S   
Haha men kul va det!
Hoppas att ni har haft en lika uunderbar jul som jag hadde,:)
Har inte varit hemma så jag har inte bloggat på sååå lääääänge!!!!:(
Men titta nu är Emma tillbaka!!:)
OMG är det ingen som ska på fest eller?
Vad annars gör alla?!:)hahahaha
Igår så blev man ju osams med en som bara dissa oss:(
Haha vi kmr aldrig förlåta den personen,det vet vi iallafall:)
Sitter och tittar på min tattuering:S
Det gorde så jäääävla ont då när man satt där:(
Men om man ska va fin får man lida pin:)
Blev iafall nööjd;)
Hoppas att Ellie blev det oxå:)


Pöss Pöss ♥

Kommentarer
Postat av: Freja<33

Såå Fiin tatuering gumman:D

Vill oxå göra!!

2010-12-28 @ 11:35:24
Postat av: Denise

Emma, du är så rolig,jag undrar om du kan starta en egen blogg så att man kan läsa där bara du skriver.

Tack/ denise

2011-02-19 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0