nu har de gått=)

Ellie
Ganska skönt lite lungt nu haha:P
Sorry för mitt damp förut men blev lite spidad hehe:D
Nu ska min syrra visa något men fortsätter ändå skriva lite till:P
ok ointresant!!
EE vi har öppnat paket o fick 1 fiint lite glass grönt nagellack o
presentkort på HM för ungdommar eller nåt:P
Eller int för att man har det längre menmen :S
Men innan så va vi nörda dator och så hihi=)
sen så satt alla bara o sen drack vi glögg mm(y)
Väldigt gott hahah:D
Får se hur länge ja e uppe i kväll förmodligen e detta sista inlägget för i dag hahah:/
men nu ska jag tästa gjöra en ny hedder och så=)
Så nu kommer lite bilder här:
På mig o ninnisen=)

Pösspöss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0