Skitkul dag!! haha

Ellie
I dag eller i morse så har jag gjort mykt.
Jag emma och Alma skulle sova över från i går till i dag;D
Eller som jag brukar se det vakna över haha:P
Först kom vi till mig kl. typ 6 eller nåt<33
Sedan åt vi.
När vi gjort det gjorde vi en låt haha;D
Efter det gjick vi ut till typ halv 11 eller nåt:P
Sedan gjick vi förbi bengt valla haha och sa en grej rill honom:P
(han e typ någon årningsgrej där ja bor haha)
Och vi fick gjöra det vi frågade om;P
När vi kom in så sminkade vi varandra!:P
Blev fett snygga asså;D
Sedan så bada fotbad i min typ bubbelbadkar:S
De va skönt!!<333
Sedan planerade vi för en spa dag som ja hopas blir snart:D
Sen gick vi och åt lite klockan va typ 2 på natten.
Sen bada vi fotbad igen haha;P
Sen målade vi naglarna skit kul!!:D
Sen örde vi masken och sen kolla vi på film!!;D<33
Sen badade Alma och jag och emma låg me gurka på ögonen!!;S
Skit mysigt!! Men Alma råkade skvätta på oss!!!!haha:P
Sen körde vi masken i gen sen komm syrran o sa till oss för vi skrek som fan!!:D
O sen vila vi kl var 5 typ och vi sov til typ halv 10 eller nåt:D
Sen va ja skit tjurig för att ja int fick sova de höll på o prata skit hökt med mig och me varan;D
Sen åt vi frukost oj va vi åt asså haha!!
Sen repade vi på låten och spelada sing star!!;D
Sen sminkade vi oss o så.
Sen vid 12 så åkte Alma hem till sin pappa:)
Då sminkade jag och emma varandra som fjortisar kommer nog bilder;D
Sen gick vi ut i snön me ninisen och vid typ 1 så åkte emma hem.
Då spelade jag piana och vilade typ haha;D

Pöss pöss tror de blev rätt årdning!!♥

Här e lite bilder:

Emma som fjortis<33



Jag:



Alla andra bilder på mig tog emma o de blev skit suddiga så fick bli denna men bjussar ♥

En bild på mina naglar: (de e i guld om de ej syns)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina ni e<33

Vi får ta o gjöra det snart<33

Ellerhur:*

2010-12-12 @ 18:37:39
URL: http://detdu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0