Torsdag

Emma
Tjoooo alla där:D
Idag har man varit i fucking skolan :(
Haft aa alla ämnen typ som man kan ha ;)
Men iallafall så har dagen flytit på och man har haft kuuuul;)
Hahaha fick mitt omrov idagh:S
Hoppas iallaf att det kmr gå bra så håll tummarna:D
Här i sverige är det snorkallt:S
Haha fryser ju fan ihjäl här:O
Och så kmr inte bussarna till skolan :)
Men destomer man kmr försent desto mindre lektioner;)
Haft en bra dagh iallfall:)

Gårdagen
Eftersom jag kom hem sent igår så skriver jag lite om igår idagh om ni fattar ;)
Man var ju på nåt skittråkigt studiebesök:S
Allt var typ gammalt och jag ba
Asså dom kk borde renovera:D
Och alla ba  haha det ska va gammalt;)
Haha jag blev lite knäckt:S
Aja sen så har det inte hänt så mkt:D
Haha mitt cp öga på bilden:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0