Äntligen hemma:D

Emma
Äääääntligen är man hemma:)
Här haft en så himla jobbig dag:S
Inte nog med att jag har varit sjuk förra veckan i fyra dagar:S
Så nu har jag så många jävla läxor som måste göras:(  ,,,eller?!:O
Aja det får man väll ta med en nypa salt:D
Som ni nog vet så är det första dan på veckan och som ni kanske har märkt
så gick det för jävligt idag!!!!!:O
Haha men man hade ju kul oxå:D
Jwan ställde om klockan så vi slutade en kvart tidigare:D
Vilken tur för det var en sååå tråkig lektion;)
Nästa gång ställer vi om den en halvtimma;)

Dagens outfit
Dagens outfit idag är:
Lila linne från Cubus,
Svart tröja från Gina,
Svarta leggings från hm:D

Det blev ju liiite kallt med leggingsen:S
Men ska man va fin får man lida pin:S
Bilder kmr senare:D

Hoppas ni får en fortsatt snöig dag:D

Pöss Pöss♥



Bjuder lite ;)


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill sälja sponsrade inlägg. Vi har just nu ett antal olika företag som är intresserade av att köpa sponsrade inlägg innan julhandeln. Om du är intresserad så kan du läsa hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Ginders.se

2010-11-29 @ 18:22:41
URL: http://grinders.se
Postat av: ellie

så söt du är :D Men jag skämde ut mig mer de trodde ju att ja va en idiot hahah ;D

2010-11-29 @ 19:30:09
Postat av: Denise

Hej,jag är denise och jag undrar om du har möjlighet att skaffa en egen blogg då där du bara skriver lite mer och om bara dig och så för jag tycker att du bloggar så bra! Tack/denise

2011-02-19 @ 15:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0