Hemma :D

Ellie
Nu är jag hemma äntligen !! :D
Det var en skit tråkig dag och den gjick ju sååå långsamt !! ;P
Men nu är jag i varjefall hemma så skönt!!

O dag så gjick jag till skolan så klart haha :D
(Vi hade sjukt tråkiga lektioner). haha :S
Men ändå var det en av de bästa dagarna i skolan!:)
Vene varför haha:P
Sen så stängde de hela våran skolgård på grund av istappar!! :S
Så då fick vi va i sentrum istället men de e vi ju nästan jämt så:)
Sista lektionen var slöjd (som är den roligaste lektionen eftersom man bara pratar)
då var det roligare vi garva typ helatiden och Sanja fick sitt asgarv som vanligt haha:)
Sen gjick jag till min mormor och träna i typ 10 min haha:P
Sen kollade jag på MTV:D
Sedan kom min mamma och vi åkte til mötet!!:(
SÅÅÅÅ långtråkigt (men det var fika) haha:P
Men nu är jag ivarjefall hemma!!!
Trodde aldrig det skulle hända :S
Sorry men har ej någon bild så får ta en gammal haha :P

Ps. värkade bli fel i morse så står fel tid haha:P



Puss puss fortsätt läs bloggen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0