Kväll:)

Emma
Tjooo alla där hemma!:D
Hoppas att ni har som jag räddat den tråkiga söndagen:D
Som ni redan vet så har jag varit med Ellie.
Och man kan ju säga att vi bara har skapat fler minnen:)
Först så fastnade vi i den skitkalla snööön!!:S(som ni nog redan vet)
Sen så skämde vi ut oss totalt för nåra småkillar i backen!:S
Jag vet inte om vi är så bra det här med och vara trevlig?:S
Men men det var ju så kul så det blev flum!
Och ni vet nog hur Flum-Emma är!;)
Haha :D
Sitter och gnager på den stora frågan!
Vad ska jag ha på mej i morgon????
Aja får väll ta och slänga på mej nåt :S

Ellie jag måste bara säga att det blev en bra dag även fast vi inte kunde va med Adrian:)

Hoppas att ni har det bra i kylan era snömonster!:D

Pöss Pöss ♥


Ful bild på mej men bjuder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0