Morgon :((

Ellie
Är skit trött gick ju upp nyss typ. Vid kl tio i sex!! :(
Ska ta bussen vid tjugo över sju så får skynda mig. haha :P
Jag har precis målat naglarna som ni inte kan se eftersom min mobil dampar och inte vill ansluta till datorn!!! :,(
De är knall röda :P
Jag har typ inga planer för dagen men ska väll till mormor som bor nära min skola.
Då ska jag väll plugga på fysik provet som vi har i morgon. :)
Men kan typ allt int för att skryta men men :D haha
Sen blir det att dra till ett möte om ett prochekt. :D
Det är typ att man ska åka till ett land och ta imot någon :)
Får se om det blir långtråkigt haha ;P
Men snart missar jag bussen så får nog sluta nu hej svejs haha :D

Just nu bjuder jag på mitt skolfotto från i år puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0