Morgon:(


Emma
Tjaa alla snööömonster,,
Hur har ni det i kylan??:S
Själv så har jag det jävligt kallllllt:(
Men men....
Vaknade tidigt i morse för idag är det ju"en ny dag med nya möljigheter"
Eller man kanske ska säga nya problem:S
Skola
Asså många tycker att skolan är rolig:O
Men enligt mej så är det bara skit vi lär oss varje dag!?:S
Aja bara några år kvar:S
Nu sitter jag här och gnager fortfarande på den svåra frågan Vad ska jag ha på mej??:O
Jag kan ju lika gärna gå i underkläder till skolan i stället:S
Och det skulle nog vara en dålig ide !?:D
Hahaha!!:D sitter och tänker på gårdagens stora minne!;D
Nej nu måste jag gå så att jag inte missar bussen:S
(fast då skulle jag ju slippa skolan;D)'
Hoppas att ni får en snöig dag!!:D

Pöss Pöss♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0