3/1

Emma
Så nu alla kära människor har jag kommit tilbaka till bloggandet:)
Jag antar att tiden inte riktigt har räckt till;(
Men nu är emma tillbaka och det kan jag lova;)
Just nu sitter jag och garvar åt bilderna som vi tog idag.:D
Ni förstår att frida jag och Ellie var och såg en cp-film:P
Venne va den handla om,bara att det satt nåra snygga killar där;)
Ialla fall ,,det var en 3D film så man fick ha på sig nåra glasögon:S
Och efteråt gick vi på stan med dom:) asså glasögona:P
Hahaha vi såg helt sjuka ut!
Alla bara kollade på oss!:D
Och Ellie började att låtsa att hon inte kännde oss!!!!:D
Så vio sprang efter henne och ropa(på skoj):D
Och då kom flum-emma fram:) hihi
Så när vi sprang där ropandes på Ellie så kollade alla typ på oss,och då bara
hoppade det fram en kille som skrämdes(på skämt)hahaha
vi skrek till och as garva!!!!
Så jävla kul!!
Sen så gick vi mot mac donalds och där satt världens snyggaste kille och glodde på oss!!!:S:)))
Och då kom vi på att ta av glasögonen!:S:)
Och han bara följde oss med blicken!!Hahahahahahhaha:)
Vilken rolig kväääälll!!!!:)

(på bilden ser ni hur vi skämde ut oss!) Hahaha:)

Kommentarer
Postat av: ellie

asså ja va int seriös på bilden asså:P

2011-01-04 @ 10:25:36
URL: http://emmaoellie.blogg.se/
Postat av: Freja<33

Såå söta asså vill va me!! hahah:P

2011-01-04 @ 10:27:42
Postat av: Moa

Älskar bloggen!!

2011-01-04 @ 10:29:07
Postat av: Frida <3

hahaha den där killen måste ha trott att vi va fulla eller någopt så som vi höll på :PPP <33

2011-01-04 @ 13:53:50
Postat av: Denise

Du skriver så ROLIGT SÅ DOM TRÅIGA SAKERNA BLIR ROLIGA!!

2011-02-19 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0