Lite mode!!:D

Ellie
Jag tycker att vi har skrivit lite för lite om:
MODE här på bloggen så jag letade lite på gina och hittade
En fin mysig tröja som passar både till vardagen och
helt enkelt till en mys kväll med kompisarna:D
Och den kostar bara 199 kr!!:D
så här är den:
(Finns bara i vitt)
Blev liten där uppe men går ej att ändra:D

Nu har jag börjat kolla lite grejor här hahaha:P
Men jag tänkte på att det var såå kalt nu så hittade
ett par super söta vantar från BikBok!! och de kostade ändast 99 kronor!!
Helt klart värt priset!! de finns i många olika färger men
på bilden är de ljus rosa och stickade:D!!
Jag har provat de och de sticks inte!!
men här är de:

Det var mitt mode för i dag!! Så Pösspöss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0