Nu sitter man o tänker...

Ellie
Ja har en aning om att Emma släpper gräppet om bloggen:(
Ni behöver ej vara ledsna för ja e kvar hahah;P
Båda har skaffat nya bloggar men JAG LOVAR att stanna kvar!!:D
Men om bloggen blir världskänd skulle ja kanke gå haha:P
men det kommer den ju int bli=)
Nu ska ja äta frukost och ge kaninen mat sen blir det väll o dra till Emma:)
Men e ej så säker på det en men förhopingsvis så blir det så:O
Sen har ja ej så mycket planerat får se om det blir något annat i dag:/
isånna fall skriver ja det då men jag MÅSTE äta frukost!!=)
Jag är super hungrig!!
Men läs gärna min nya blogg oxå ellie97.devote.se ;D

Kommentarer
Postat av: Denise

Varför har hon den andra slutat?

2011-02-19 @ 15:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0