Såå trött!!

Ellie
Jahopp nu e det morgon igen!!:P
Ja e skittrött!! ska ta bussen vid 11 till stan för ska möta Clara;P
Men i går kväll fick ja typ 7 sms!! Som väckte mig!!!:(
Fick de vid 1 och sov då eftersom att ja skulle upp tidigt idag!!!!!!!:(
Nu sitter ja o äter frukost samma som igår haha:/
orkar ej göra nåt annat!!:P
Jag o Clara ska typ gå på stan o sen typ fika lite eller nåt;P
Vet ej var vi ska äta men vi sätter oss väll mitt på gatan o gräver soppor hahahahaha;P
Nej skämta blir väll typ Sub eller nåt=)
Sen ikväll blir det väll mys me kaninen lite tv och sånt som ja brukar
göra när jag inte är med någon;P
Asså ja kommer int på så mykt mer att skriva nu så säger sorry för ett super kort inlägg
som jag försöker förlänga men några ord som ni kanske märker här;P
Det e ju ganska så tydligt facktrist men genast blev det ändå lite längre hahahah;P
Men Pösspöss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0