Vakna tidigt!!=)

Ellie
I dag vakna man ganska tidigt. Ivarjefall om ja får segat!!:D
Ska ta bussen vid 1 o då ska man träffa sanja. Vi ska typ fika eller något:P
Sen ska vi byta julklappar=) Emma o Frida ville följa me men det ville ej Sanja så de får
stanna hemma o tråka haha:P
Nu sitter ja och äter frukost: mjölk o flingor (Frosties) mmmm gött faktiskt <_>
I går va man med sötnosarna Emma o Frida=) Sedan kom Aron o Mikael också:D
vi hade sjukt kull asså!!;) Vi gick ut o till min mammas jobb o fråga en grej:P
Sedan skulle vi till mig o då tyckte vi att klockan var så mykt så att vi skulle iväg!!;P
För vi skulle på bio (någon killfilm):P Den hette typ Tron Legacy i typ 3D.
Men den pratar ja mer om sen nu så skulle ivarjefall Frida hem o hämta sina grejer.
Det va en timma kvar:P Då skulle ja, Emma och killarna gå hem till mig:D
Men då hade de gått!!!:( De sa att Frida hade sakt att de skulle gå men Frida
sa att de hade följt efter henne o sagt att de skule hem=)
hahah ganska omvänt ju:P
När vi ivarje fal kom till mig så fixa ja o Emma i ordning oss:D
Sen kom Aron o Mikael 5 minuter senare:P DE saktade ner oss lite men sen
han vi äta vi åt lasange (stavning) sen kom vi iväg 10 min innan bussen skulle åka!!:)
De tar är en liten bit att gå:P
Som vanligt saktade killarna ner oss men vi kom ändå i tid=)
Mikael sköt raketer på vägen hela tin men int mot oss som tur va:P
Sen gick vi o köpte biljetter och sen gick vi till Netto jätte sakta o köpte godis:P
Så klart kolla vi i några affärer oxå:P Sen var det 10 min tills bion börja (enligt Emma) haha;P
Då sprang vi så klart=) o så när vi kommer fram är det 10 MIN tills bion börjar!!!
Sen kom vi in efter en evighets väntan!! Då skulle man ta 3D glasögon SÅ söta ahaha:P
Filmen handlade om en pojke vars pappa var försvunnen och sedan hade han gjort ett nät (internet)
som man kunde va inne i eller nåt o där va ha fast!!:P
Den va ändå ganska bra men det va några som hyschade oss några gånger haha:P
Filmen va ändå ganska bra men vi köpte FÖR mykt godis!!:(
Sen missa vi bussen hem eftersom bion va lång!! då kam paappa o hemta oss:)
Tack pappa haha:P vi satt o flumma hela vägen hem:D
Sen satte Frida sina glasögon på en vante och prata;) Det var sjukt kul hahah:P
kan skratta ijäl mig!! Men det va allt!!
Sorry för gammal bild men pösspöss♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såå söta ni är ju=)

2011-01-04 @ 10:26:45
Postat av: evelina

Snygg blogg ni har:)

2011-01-04 @ 10:28:31
Postat av: Sara

gillar att ni har många bilder=)!!

2011-01-04 @ 10:30:17
Postat av: Frida

NAJ! Så oschysst att ta den bild på mej som är fulast i hela världen juh! :( ;P <33

2011-01-04 @ 13:51:25
Postat av: eric bonta

hon första o hon i mitten är snygg, sötast! ^^,<3

2011-08-03 @ 16:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0